Mediatraining

We leven in het tijdperk van de media. Een blog op internet, een artikel in de krant, een interview voor de radio, een statement voor de televisie – geen organisatie ontkomt er nog aan. Sterker: een goed mediaoptreden kan de kracht bepalen van u en uw bedrijf of organisatie.

Een reactie is snel gegeven, maar is het de juiste?

‘Geen commentaar’ is niet meer van deze tijd. Maar wat is wel de goede reactie? Bij een mediatraining van Maritte Braspenning & Partners ontwikkelt u de juiste strategie.  

U leert u op een natuurlijke manier uw verhaal kort en krachtig te vertellen. Zeker en met zelfvertrouwen. Passend bij en in het belang van uw bedrijf of organisatie. Aan de hand van verschillende vormen en soorten interviews oefent u in een mediatraining wat er in de praktijk kan of zal gebeuren. 

Free publicity voor een nieuw product

In weerwil wat soms wordt gedacht, worden mediaoptredens niet altijd afgedwongen. Het is voor met name bedrijven van cruciaal belang om bij het introduceren van een nieuwe strategie, een nieuw product of merk publiciteit te genereren. Free publicity, zoals dat heet. Wat maakt een product of bedrijf voor consumenten interessant? Welke verhalen kunt u gebruiken? Maritte Braspenning & Partners hebben ruime ervaring met het publicitair ondersteunen van een nieuw merk of een nieuwe koers.

Crisiscommunicatie

Het kan natuurlijk ook gebeuren dat u als organisatie in zwaar weer terecht bent gekomen. Onaangekondigd en misschien zelfs ongewenst staat een journalist op de stoep of bij de uitgang. Bij crisiscommunicatie komt het nog preciezer aan op strategie en de manier van communicatie. Maritte Braspenning & Partners hebben ruime ervaring opgedaan in crisiscommunicatie. Met als filosofie: communiceren, altijd communiceren. Mits goed voorbereid.

Maritte Braspenning & Partners werken alleen met professionals uit de wereld van media en communicatie.

Klik hier voor onze tarieven.